Elevinformasjon

Velkommen som elev på trafikkskolen. Vi i Bærum Trafikkskole vil gjøre vårt ytterste for at du skal være fornøyd med oss. Skulle det være ting du ikke er fornøyd med, tar du kontakt på barumtrafikkskole@gmail.com

Undervisningen hos oss følger læreplaner fastsatt av Vegdirekoratet.

En kjøretime er på 45 min, inkl føring av opplæringskort og oppsett av ny time. 45 min går veldig fort, derfor kjører vi som hovedregel 90 min (dobbelttimer) når man ført har kjøretimer.

Som elev på trafikkskolen har du tilgang til TABS.no

Du kan når som helst logge deg inn på TABS.no for å se en oversikt over din konto. Der finner du informasjon om neste kjøretime, du kan booke kjøretimer (kun dobbeltimer à 90 min) direkte hos din lærer, finne konto og betalingsinformasjon. Merk at ved booking av timer så må kjørelæreren din godkjenne timen for at den skal være gyldig.

Avbestilling av kjøretime / kurs

Obligatoriske kurs som Sikkerhetskurs på bane (glattkjøring), Sikkerhetskurs på vei (langkjøring) og trafikalt grunnkurs må avbestilles senest kl 12.00 tre virkedager før kurset skal starte. Dersom man ikke overholder fristen må alle avtaler betales i sin helhet. Dette gjelder også førerprøven/oppkjøringen.

Ved akutt sykdom før kjøretimer/kurs må legeattest fremvises. Da gir vi 50% avslag på avtalt pris, dette gjøres for å dekke tap som lønnsutgifter, baneleie m.m
Legeattesten må være sendt til oss innen 7 dager fra fraværet fant sted.

Avbestilling av kjøretime og obligatorisk trinnvurderingstime må skje senest kl 12.00 en virkedag før. Har du en time som er satt opp på en mandag, må du avbestille senest kl 12.00 på fredagen før. Ta direkte kontakt med din lærer, eller send en sms om læreren ikke svarer. Meldinger på e-post, facebook eller andre sosiale plattformer gjelder ikke, de sjekkes ikke daglig. Tlf nr til din lærer finner du på vår hjemmeside.

Betingelser for pakketilbud

Dersom du ønsker å benytte deg av pakketilbudet må du lese om betingelsene for dette tilbudet. Denne informasjonen finner du på https://www.xn--brumtrafikkskole-uob.no/pakketilbud-barum/