Motiverte trafikklærere søker engasjerte kollegaer

Vi er stadig på jakt etter motiverte og dyktige trafikklærere. Bærum trafikkskole har i dag tre avdelinger Gjettum, Hosle og Ullevål. Vi underviser i klasse B, BE og A. Vi er i dag 15 lærere og antall ansette økes jevnlig. Send oss gjerne en åpen søknad til barumtrafikkskole@gmail.com dersom du ønsker å bli en del av teamet vårt.

Hvorfor Bærum Trafikkskole

Det er noe helt spesielt med å arbeid for Bærum trafikkskole. Medarbeiderne våre er vår største ressurs og vi er opptatt av å være en godt stukturert og sammenkjørt gjeng. Mange av oss blir værende i lang tid. Dette er rett og slett fordi det er en fin plass å være.

Vi er stolt over å være en av de store trafikkskolene i Bærum og Oslo området og ønsker hele tiden å utvikle oss videre.

• Fleksibel arbeidshverdag

Sosialt og trivelig arbeidsmiljø

• Godt faglig miljø

Mulighet for firmabil

• Fri telefon

Gode lønnsvilkår

• En stabil og trygg arbeidsplass

Høres dette interessant ut så send oss en søknad til e-post : barumtrafikkskole@gmail.com eller ring 92 60 66 06.

Vi ser fram til å høre fra deg!