Pakketilbud for personbil (b)

I tillegg til våres vanlige priser kan Bærum Trafikkskole tilby pakkepris for deg som ønsker å bestille flere timer samtidig. Det kan være lurt å snakke med oss om hvilken av de tre pakkene som passer deg best.

• Normal
  • 20 x kjøretimer a 45min (vi kjører alltid dobbelttimer 90 min

1 x førerprøve

1 x Sikkerhetskurs på vei (ekskl teori)

1 x Sikkerhetskurs på bane inkl NAF gebyr

2000 kr i rabatt
  • 31.400 kr
  • Viderekommen
  • 10 x kjøretimer a 45min (vi kjører alltid dobbelttimer 90 min,

1 x førerprøve

1x sikkerhetskurs på vei ( ekskl teori)

1 x sikkerhetskurs bane inkl NAF gebyr

1000 kr i rabatt
  • 24.400 kr
  • Ekspert
  • 6 x kjøretimer a 45min (vi kjører alltid dobbelttimer 90 min,

1x førerprøve

1 x sikkerhetskurs på vei (ekskl teori)

1 x sikkerhetskurs på bane inkl NAF gebyr

500kr i rabatt
  • 21.700 kr

Ønsker du å bestille pakketilbud på telefon, når du oss på 923 37 838

Pakker refuderes ikke, og kan ikke overføres til andre elever. Pakken har en gyldighet på 12 mnd fra fakturadato etter at eleven har fylt 18år. Ved utgått pakke er innskuddet tapt, så pass på å bruke opp pakken i gyldighetsperioden.
Pakken inneholder ikke teoridelene Bilkjøringensrisiko eller Refleksjon og oppsummering som er innledene og avsluttende teori før Sikkerhetskurs på vei. Disse to teorisamlingene koster hver kr 750,-
Det kan bli nødvendig å sette opp kjøretimer utover pakken dersom nivået til eleven ikke er høyt nok for å kunne delta på Sikkerhetskurs på bane eller Sikkerhetskurs på vei. Kjøretimene vil da bli fakturert utenom pakken. Trinnvurderingstimer er vanlige kjøretimer som kan kjøres i pakken om nivået er godt nok. Førerprøve etter kl 16:00 /helg og kjøretimer etter kl 16:00 er det egne satser som vil bli fakturert utenom pakken.
Vurder nøye om pakketilbud passer for deg, det er mulig å kjøpe kjøretimer og kurs enkeltvis også. Har du spørsmål om våre pakker er du velkommen til å kontakte oss.
Det er vanskelig å skrive noe om hvor mange kjøretimer en elev vil trenge før nivået er godt nok til at vi lovlig kan starte med de obligatoriske sikkerhetskursene. For å delta på sikkerhetskursene krever Statens Vegvesen at eleven har et høyt nivå på kjøringen.
Læreplanen til Statens vegvesen sier dette om hvor elevens ferdighetsnivå skal ligge:
Før obligatoriske sikkerhetskurs påbegynnes skal kompetansen være nær det nivået hvor eleven kan kjøre selvstendig og oppfylle kravene til førerprøven. Eleven skal kunne kjøre effektivt og behagelig, miljøriktig og økonomisk i variert trafikkmiljø i god samhandling med andre trafikanter.
Hvor raskt du tilegner deg kunnskap og ferdigheter, samt mengdetrening hjemme er faktorer som avgjør totalprisen på et førerkort. Det er i trinnvurderingstimene lærer og elev avgjør om nivået er godt nok for å gå videre i læreplanen.
Følg med på din konto inne på TABS.no, der har du full oversikt over hvor mange kjøretimer du har hatt og hvor mange som er igjen i pakken. Du vil ikke bli varslet av trafikklærer når kjøretimene i pakken er brukt opp. Det er viktig å ha kontroll over dette selv. Vi kjører alltid dobbelttimer 90min ved bestilling av timer.
Dersom du ønsker et av våre pakketilbud må du sende oss en e-post, skriv hvilken pakke du ønsker. Dersom du kun gir beskjed til lærer i bilen er det fort gjort at beskjeden om ønsket pakke ikke kommer frem til kontoret. Det er en hektisk hverdag for våre lærere, og det er fort gjort å glemme å gi beskjeden videre. Pakkenfakturaen sendes ut med 14 dagers forfall, gi beskjed om du ønsker lengre betalingsfrist.

Har du spørsmål om pakketilbudet vårt så kan du sende oss en e-post eller ringe 923 37 838

Hvordan komme i gang med kjøring? Bestill din første kjøretime ved å trykke her.

Veien til førerkortet

Usikker på hva du må gjennom for å få førerkortet? Under kan du se en liten animasjon som viser prosessen fra start til slutt.